PAŽNJA: UPOTREBOM OVOG INTERNET SAJTA POTVRĐUJETE DA STE PROČITALI, RAZUMELI I PRIHVATILI SVE NAVEDENE USLOVE KORIŠĆENJA (U DALJEM TEKSTU “USLOVI”) I SLAŽETE SE DA STE OBAVEZNI DA IH POŠTUJETE, KAO I SVE DRUGE PRIMENLJIVE ZAKONE I PROPISE. UKOLIKO NE PRIHVATATE OVE USLOVE, NEMOJTE KORISTITI OVAJ INTERNET SAJT.

Uslovima korišćenja Oliva web prodavnice definisana su pravila koja korisnicima ove usluge (dalje u tekstu :“Korisnik“ ili “Kupac”) omogućavaju kupovinu dijetetskih suplemenata, kozmetičkih preparata, sredstava opšte namene, opreme i drugih proizvoda iz asortimana Oliva web prodavnice (dalje u tekstu:“Proizvoda“), a u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima koji regulišu ovu oblast. Uslovima korišćenja Oliva web prodavnice precizirane su posledice koje snose Oliva.rs i Korisnik, a koje mogu biti uzrokovane nepoštovanjem definisanih pravila. Oliva.rs zadržava pravo promene Uslova korišćenja, shodno novim elementima ponude i/ili
zakonske regulative, zbog čega bi Korisnik pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.

 

1. Upotreba internet sajta

Sav materijal na ovom internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe.

Informacije na ovom web sajtu imaju opštu informativnu svrhu i ne mogu da budu zamena za profesionalni medicinski savet od strane lekara, farmaceuta ili drugih kvalifikovanih zdravstvenih radnika. Informacije koje su dostupne na ovom web sajtu ne treba da se koriste za lečenje ili dijagnostifikovanje medicinskog stanja ili kao zamene za mišljenje Vašeg lekara, farmaceuta ili nekog drugog kvalifikovanog zdravstvenog radnika.

Ako imate ili sumnjate da imate medicinski problem, ili stanje, odmah kontaktirajte lekara, farmaceuta ili druge kvalifikovane zdravstvene radnike. Ne treba nikada da zanemarite medicinski savet ili da odložite traženje pomoći od Vašeg lekara zbog nekih informacija koje ste pročitali na ovom web sajtu. Nikakve dodatke u ishrani ili bilo koji tretman ne smete započeti jer ste to pročitali na našem web sajtu dok se ne posavetujete sa Vašim lekarom, farmaceutom ili drugim kvalifikovanim zdravstvenim radnikom.

Sve savete i ili informacije dobijene direktno ili indirektno preko web sajta prihvatate na sopstveni rizik. Web sajt www.oliva.rs niti bilo ko od njegovih vlasnika, menadžera, direktora, zaposlenih, agenata, partnera, oglašivača ili saradnika ne preuzima bilo koju pravnu odgovornost za bilo kakvu netačnu
ili obmanjujuću informaciju koja je bilo profesionalna ili sadržana u okviru sajta.

2. Privatnost podataka

Da bi kupovina Korisnika bila uspešno obrađena potrebno je da Kupac unese tačne podatke o imenu i prezimenu, kontakt telefonu, email adresi i adresi isporuke, a u slučaju pravnog lica: tačan naziv pravnog lica, adresu sedišta, ime i prezime kontakt osobe koja u ime pravnog lica realizuje kupovinu, telefon kontakt osobe, email kontakt osobe, PIB i matični broj pravnog lica. Uz pomoć tih podataka Prodavac će biti u mogućnosti da Kupcu isporuči kupljenu robu. Trenutni status kupovine Kupac može da proveri na stranici www.oliva.rs pod uslovom da se registrovao i ima kreiran korisnički nalog kome pristupa uz pomoć korisničkog imena (odnosno e-mail adrese) i šifre koja mu je prosleđena ili koju je sam uneo prilikom prve registracije.

Lični podaci, podaci o pravnom licu, uključujući i podatke o IP adresama sa kojih Kupac pristupa www.oliva.rs neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko Kupac nije izrazio saglasnost za navedeno. Za sva dodatna pitanja Kupac može kontaktirati Prodavca putem email-a: podrska@oliva.rs ili telefona:011-40-70-500 (od ponedeljka do petka od 10h -16h).

3. Registracija

Registracija nije obavezna da bi se kupovina realizovala.

Da bi se Kupac registrovao, mora imati najmanje 18 godina.

Kupac snosi svu odgovornost za tačnost i potpunost podataka koji su uneti prilikom registracije na www.oliva.rs.

Nakon završetka procesa registracije na email Korisnik stiče mogućnost za pristup pojedinim personalizovanim sadržajima kao što su podaci o narudžbini ili status kupovine.

Korisnik registracijom potvrđuje:
• da je u potpunosti upoznat i da prihvata Uslove korišćenja Oliva Web prodavnice.
• tačnost i potpunost u obrascu navedenih podataka
• da daje izričitu saglasnost Oliva.rs da može, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka obrađivati lične podatke naznačene u porudžbini, za potrebe vlastitih evidencija i pružanja drugih usluga i da Oliva.rs navedene podatke može davati trećim licima u svrhu izvršavanja usluge isporuke, zaštite korisnika usluga Oliva.rs web prodavnice kao i sprečavanja eventualnih zloupotreba.

Registrovani korisnici su u obavezi da sve vreme čuvaju pristupnu lozinku koja im je potrebna za korišćenje Oliva.rs web prodavnice, kao i da istu nikada ne otkrivaju trećim licima. Ukoliko prekrše ovu obavezu, korisnici to čine na isključivu sopstvenu odgovornost i snose u potpunosti odgovornost prema oštećenima, za svaku štetu nastalu takvim korišćenjem njihovog naloga.

4. Naručivanje

Kupac ima mogućnost da prosleđuje svoje porudžbine Prodavcu putem Oliva.rs web prodavnice i bez registracije na internet stranici Prodavca. Podatke Kupca unete prilikom registracije Oliva.rs registruje, tako da prilikom sledeće porudžbine Kupac mora uneti samo korisničko ime i šifru. Porudžbina putem sajta je moguća za sve na sajtu navedene proizvode klikom na dugme „DODAJ U KORPU”.

5. Prijem porudžbine od strane Prodavca

Nakon zaključenja porudžbine na email koji je Kupac ostavio kao kontakt, biće prosleđena potvrda da je porudžbina primljena od strane Oliva.rs. Ukoliko Kupac ne dobije ovakvu poruku, potrebno je proveri ispravnost email adrese koju je ostavio kao kontakt ili prijavu problema pošalje na email adresu podrska@oliva.rs

Oliva.rs zadržava pravo da u slučaju da postoji izvesna kontradiktornost ili nejasnoća u registrovanim podacima Kupca ili narudžbenici pre dalje obrade iste, izvrši provere u cilju validacije podataka koje je Korisnik naveo prilikom njenog kreiranja, kontaktira Kupca e-mailom ili telefonskim putem radi ispravljanja istih i što efikasnije realizacije isporuke naručenih proizvoda.

Prodavac, takođe, zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od izabranih proizvoda, a o čemu će obavestiti Kupca e-mailom (ili telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Oliva.rs zadržava pravo otkazivanja porudžbine o čemu će Korisnik biti obavešten putem emaila koji je naveo prilikom registracije ili telefonom.

Po prijemu porudžbine i obavljenoj validaciji podataka o Kupcu ili porudžbini Prodavac pristupaobradi porudžbine, koja se završava potvrdom od strane Prodavca da je u mogućnosti daporudžbinu realizuje.

O svakoj promeni statusa porudžbine Prodavac će obavestiti Kupca upućivanjem notifikacionog email-a na kontakt email adresu koju je ostavio Kupac na sajtu.

6. Rezervacije

Proizvodi koje Kupac stavi u korpu u procesu kupovine nisu rezervisani čak i nakon zaključenja porudžbine. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde porudžbine od strane Prodavca, koju će ovaj dostaviti Kupcu pisanim putem u vidu e-mail.

Prodavac zadržava pravo da i nakon slanja potvrde Kupcu da je u mogućnosti da poručene proizvode isporuči, otkaže deo ili kompletnu porudžbinu u slučaju da nije u mogućnosti da poručeni proizvod nabavi, o čemu će putem e-mail-a informisati Kupca.

7. Cene

Cene proizvoda su izražene u dinarima i uključuju PDV.

Oliva.rs zadržava pravo da promenu cena pojedinih artikala iz ponude realizuje na dnevnom nivou.O promenama cena tokom trajanja promotivnih perioda Kupci, će biti blagovremeno informisani.Cena nakon slanja porudžbine ne podleže promeni.U ceni artikla iz ponude nije sadržana cena dostave/isporuke robe, koja pada na teret Kupca.

8. Plaćanje

Oliva.rs web prodavnica omogućava plaćanje artikala iz svoje ponude pouzećem ili elektronski platnim karticama banke. Način plaćanja Kupac bira u poslednjem koraku zaključenja porudžbine na web sajtu www.oliva.rs

8.1 Plaćanje platnom karticom
Ukoliko Kupac kao način plaćanja izabere platnu karticu potrebno je da u sledećem koraku unese potrebne parametre na osnovu kojih će njegova transakcija biti autorizovana. Unos podataka obavlja se na stranici koja je deo sistema za plaćanje UniCredit banke koja i pruža uslugu procesuiranja kartice.

Nakon uspešnog završetka procesa autorizacije, sredstva na platnoj kartici Kupca se rezervišu u iznosu porudžbine koju je kreirao. Ukoliko Prodavac u celosti potvrdi porudžbinu rezervisana sredstva će biti realizovana u celosti i Kupcu će biti prosleđen email sa tom informacijom.

Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da u celosti realizuje porudžbinu Kupca on će ga o tome obavestiti putem email-a ili telefonski. U slučaju da Kupac pristane na korekciju porudžbine Prodavac će potvrditi porudžbinu i realizovati manje sredstava Kupca od inicijalno rezervisanih.
Ukoliko Kupac želi da otkaže porudžbinu usled nemogućnosti Prodavca da je celu isporuči, Prodavac neće potvrditi porudžbinu i sredstva Kupca će biti skinuta sa rezervacije u narednih 24h (u zavisnosti od banke čiju karticu Kupac koristi).

Prodavac se obavezuje da će očekivani iznos troškova transporta/isporuke Kupcu dostaviti putem email-a pošto od banke primi potvrdu da je Kupac realizovao uplatu.

Očekivani troškovi transporta koje Prodavac prosleđuje Kupcu su isključivo informativnog karaktera i Prodavac nije u mogućnosti da garantuje da će identičan iznos biti naplaćen od Kupca od strane kurirske službe prilikom primopredaje pošiljke.

Ukoliko Kupac ne izvrši plaćanje po porudžbini u roku 24 časa od trenutka njenog kreiranja, istaće biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 24 časa plaćanje po toj porudžbini nijemoguće, ali Kupac može napraviti novu porudžbinu i izvršiti uplatu po njoj.

Za porudžbine kreirane petkom ili za dane vikenda rok za realizaciju uplate je umesto 24 časa je
ponedeljak do 16h.

8.2 Plasćanje pouzećem

Kod plaćanja pouzećem Prodavac inicira usluge kurirske službe nakon potvrde porudžbine od strane Oliva.rs web prodavnica . Kupac plaća isporučenu robu u momentu preuzimanja.

9. Isporuka

WEB prodavnica www.oliva.rs ima zaključen Ugovor sa D Express na teritoriji Republike Srbije.

Prodavac inicira usluge kurirske službe tek kada je primio uplatu i promenio status porudžbine u “Spakovana – spremna za isporuku”.

10. Reklamacije

Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu.

Kompletnu proceduru prijave i rešavanja reklamacije Kupca, kao i proceduru odustajanja od zaključivanja Ugovora na daljinu za robu koju ste poručili posredstvom WEB prodavnice Oliva.rs možete pronaći na web stranici www.oliva.rs

11. Omogućeni načini plaćanja i opis procesa plaćanja

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo I UniCredit banka i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

12. Primenjeni standardi i procesi u zaštiti podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

13. Kako se vrši povraćaj sredstava u slučaju plaćanja karticama

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

14. Izjava o konverziji

„Izjava o konverzijama – Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vase platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vasu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.”

“Please note that all payments will be effected in the Serbian currency – dinar (RSD). If the payment is done using foreign issuers payment cards, total amount of transaction will be converted into bank settlement currency, according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. Once when transaction is settled the already converted amount will be converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.”